renginkayaa Emzırıyorum oglum dogduktan 6 ay sonra adet oldum, dün , yıne kıruntu yapıyorum hamıle olsam adet olmam demi
Sedaalya renginkayaa bende 7.ayın sonunda olmuştum hala düzensiz oluyorum. Bu ayda mesela 6 gün gecikti. 1 yılda anca düzene otururmuş ama yine de kadın hastalıkları doktoruna gidip görünmekte fayda var