Merhaba 3 ay 2 günlük bebeğim 1 buçuk ay kadar gündüzleri gazlarından dolayı sallanan beşiğinde sallayarak uyuttum ama artık gazı hafifledi bende uykusu gelince park beşiğine yatırıp ninni açıp biraz okşayıp sevip öyle uyutuyorum, uyuyor da ama 40 dakika sonra uyanıyor daha uzun nasıl uyutabilirim deneyimlerinizi yazar mısınız