Deletedmom_33 Oğluma normalde bardaktan su veriyorum. Şuan 11 ay 3 günlük. Dışarıda su, çorba vs için hangisini önerirsiniz? Birde hangi markadan memnunsunuz? Avent vermişti arkadaş ama pipeti yok, ayrıca da satılmaz olmuş sanırım.