Kızlar merhaba,
16 aylık oglum var , normalde aksam 8-8,30 gibi yatar bi problemi yoksa sabah 7 gibi uyanıyordu. 1 haftadır istisnasiz her gece 3 te 5 te uyanıp kalkmak yürümek istiyor odaya girmezsem çıldırıyor. Biraz dolanıyor sonra yanımızda 1 saat içinde geri uyuyor. Dün gecede yine uyandı, çığlık çığlığa. Bi isteğş var ama anlamıyoruz anlamayınca iyice cıldırıyor öfke nobeti geçiriyor. Mutfak kapısından ayrılmadı, babasıda mutfağa götürdü. Calpol u göstermiş. Sizce diş ağrısı mı? Ağrısını hissettiği için ilaçmi istiyor? Çünkü artık eee ee diyor bezi kendi alıp poposuna koyuyor filan.
Bu uyanmayaları çözemedik, cok yorgunum 😢😢😢