OnderArasinAnnesi tabii. Oğlum şuan 23 aylık bebekliğinden beri var bu alerji, 8 aylıkken sütüm yiyemediğim şeylerden dolayı bittiği için emzirmeyi bıraktım raporlu alerjik mama kullandım. Her 3 ayda bir kan veriyoduk neye alerjisi bitmiş diye görmek için ona görede ilerliyoduk doktorla. Süt ve süt ürünleri yok denecek kadar azalınca 4 5 gün hastanede yattık, hergün bişey denettirdiler. Bi gün labne bi gün içinde yoğurt olan çorba bi gün direkt yoğurdun kendisi gibi gibi.. Hiç bi reaksiyon göstermeyince geçmiş oldu ve çıktık, işte böyle