Biz geçtiğimiz hafta aşı olduk hafif ateş oldu huysuzluk oldu uykularımda cığlık atarak çok ağlayarak uyanmaya başladı bizede d vitamini ve kan ilacı verdi ama biz doğdugundan itibaren ocean d vitamini kullanıyoruz kan ilacınıda almadım sağlık ocagımda verilen onuda 90. Günde doktorumuz ocean başladı banyo konusundada neden anlamafım ama bize 3 gün banyo yaptırmayın dedi bu aşılarda banyonun zararı yok diye biliyorum dedim ama yok siz yaptırmayın dedi