Goktugunannesi1234 benim kızım da üç buçuk aylık. İlk ayında birkaç kez kan görmüştüm.İki aylıkken üç hafta kadar diyet yapmıştım mukus geçmeyince doktor diyeti açtırdı başka bir şeye alerjisi vardır dedi diyeti açtıktan sonra bir kez kakada kan gördüm ve daha sonra hiç görmedim. Gastroenterolojiye gittik o da süt alerjisi dedi diyete başladım kakada kan yok ama çok huzursuz uykuları çok az karın gurultusu var mukus hala devam ediyor. Doktor huzursuz olmasa diyete başlatmayacaktım dedi bir buçuk aydır kakada kan olmadığı için ama belki rahatlar diye diyete başladım. Mukusun bir yıla kadar ancak düzeleceğini söyledi sizde de öyle mi oldu? Bir haftadır diyetteyim ve rahatlama yok diyebilirim o yüzden diyete devam edip etmemekte kararsızım etki etmesi daha mı uzun sürer sizce? İlk diyette birkaç gün uykuları iyiydi ama sonra yine azaldı. Bu kez hiç etki etmedi gibi geliyor bana. Bir de üzerine dördüncü ay uyku gerilemesi başladı. Kısacası bebeğim doğduğundan beri ne o rahat etti ne ben:(