Sutlukahveeee Almışken iyi bişey uzun ömürlü olsun istiyorum kizlar varmı kullanan fikir istiyorum Karaca mi Arzum okka mi
Asyaveannesi04 Sutlukahveeee valla almışken iyi bir şey diyorsanız arçelik telve kesinlikle ikili olanlardan aldığıma o kadar memnunum ki kaç yıldır kullanıyorum miiis gibi bol köpüklü tadı yerinde karaca asla asla almayın zaten bir arıza da muhattap bulacak servis yok 🤦🏻♀️