Lavinyaa1 kaç aylık bilmiyorum ama ablamın saçları seyrek olduğu için annemler kazıtmış ona rağmen hala seyrek. Bende oğlumun kestirmek istiyorum şuan 8 aylık ama hem kış hemde kafası daha sert değil birşey olur diye korkuyorum. Saçları çok uzun önlerine geliyor, bazen mecburen topluyorum. Bende burada bekleyeyim bari