herkese merhaba arkadaşlar,
Çocuğum 15 aylık ve son zamanlarda tuvaleti ile ilgili sinyaller vermeye başladı. Örneğin çişini yaparken tuvalete yapıyormuş gibi çöküyor ve sanırım o esnada yapıyor yaptıktan sonra kalkıyor. Ne yaptın diyorum çiş diyor. Kakayı zaten çok net anlıyorum yine tuvalet yapma pozisyonuna giriyor ve ıkınıyor. Şimdi tecrübeli annelere soruyorum benim ne yapman lazım sanırım çocuğum sinyal veriyor ama nasıl ilerlemem gerektiği konusunda bir fikrim yok açıkçası bilgi paylaşımı yaparsanız mutlu olurum.