mel123 Kızlar bebeğim emzirdikten sonra yatağına koyduğumda çok kusuyor bazen arada fışkırır tarzda oluyor endişelendim normal mi çok kusunca emdiğinin hepsini kustığınu düşünüyorum
BusUgUr mel123 muhtemelen bebeğinizin reflüsü var. Bebeklerde doğuştan olan birşey reflü. 6.ayından sonra geçer. Ama doktorunuza danışın belki ilaç kullanmanız gerekebilir.