Defnem20 Kızlar günaydın adetim 5 gün gecikti bugün gebelik testi yaptım pozitif çıktı ama benim adet gecikmesinden başka bir belirtim yok normal mi bu. Henüz kan vermeye gitmedim.
kufkedisi Defnem20 hayırlı olsun 😊 benim 9 ay hiç bulantım olmadı. Aynı şekilde tek belirtim adet gecikmesi ve göğüs ağrısıydı pozitif çıktıysa vardır gözünüz aydın 🌸
Defnem20 kubra2608 ya bir baktım kimyasal gebelikte mide bulantısı falan olmuyormus bir an ondan korktum
kubra2608 Defnem20 benim 9 ay boyunca hiçbir belirtim olmadı hamileliğe dair ne midem bulandı ne belim ağrıdı ne midem yandı 😂
Defnem20 Ergunbus rabbim yardım eder inşallah hiç tereddüt etme, ben sadece biraz takıntılıyim kimyasal gebelik falan yaziyor internette de mide bulantısı falan olmayınca ondan sordum.
Ergunbus Defnem20 kötü düşünme sende canım vesvese verme kendine iyi olur inşallah Rabbim verirse herşeyin en hayırlısını sağlıklısını versin inşallah 🤲🏻
Ergunbus Defnem20 amin inşallah hiç beklemediğimiz bi haberdi o yüzden dualarınızı esirgemeyin hakilenin duası kabul olur derler 🌸
Defnem20 kubra2608 ya benim ilkinde de öyle yoğun olmamıştı ama olmuştu bunda olmayınca alla alla oldum 🤣