kbrsuzen24 Mama vermeyi kesmeyin ama bebek aglamadan, yani kendi istemedende, gunde normalden daha fazla gogsunuzu vermeye calisin. Emdikce artar, en azindan bende oyle oldu, mama vermeme gerek kalmadi cunku en basindan beri gunde 25 defa emmek icin geldigi oluyor.
Burada doktor en az 7/10 defa gelmesi lazim diyordu 😁 ama benimki surekli gelir. Tok oldugunu da artik anliyabiliyorum, zaten bez sayisi 6/7 ve kilosu da simdi 3 aylik 19 gunluk ve 7,5 kg
Siz gunde kac defa emdigini bir rehbere yaziyor musunuz? Ben dogdugu andan itibaren yapiyorum bunu. Kac dakika ve kac defa yaptigini an ve an tutuyorum bir ritim varmi yok mu diye de. Yapmiyorsaniz deneyin bence ona gore de bir yol izleyebilirsiniz.