Kızlar bebeğim istinasiz her gece aglama krizlerine giriyor uyku zamaninda. Uykusu oldugu belli karni tok gazi bir seyi yok ama ağlamaktan helak oluyor durmuyor yani. Her gece ayni durumdan psikolojik olaraj yıprandım artik. Bu normal mi, ekstra şunu dene dediğiniz bir sey var mi? Belki agrisi vardir diye calpol veriyorum istemeye istemeye.