Gzemzden Merhabalar bebeğim bugün üç aylık oldu ve iki gündür geceleri ağlayarak uyanıyor. Nedenini bileniniz var mı? Ve 12. Hafta atağını bitireli bi hafta oldu şimdiden 4. Ay atağına girmiş olabilir mi? Yoksa henüz erken mi?
Tatlibirkizinannesi Gazdan olabilir, tam gazı atlattık demiştim 2 hafta filan cok guzeldi 2.ayda sonra yine basladı dediginiz gibi bi sure geceleri aglaysrak uyandı korktum ben de ama gecti