Asiyyee
Uykusuzhergeceeee bazen ben de öyleyim
Fusunf nadir benim de oluyor ama çoğu zaman emip yatıyor alışkanlık mıdır aç mi çocuk bilemiyorum ki
Sess ya sabah uykusu 3 saat toplam 2 uyku yapıyor dişlerden sonra böyle oldu distendir dedim dişler de çıktı çocuk bir değişik oldu. Daha küçükken daha rahattım ya şimdi emip bırakıyor emip birakiyor ek gıda da alıyor aç olsa emip bırakmaz ki emzik gibi kullanıyor gibi geldi bana
Erdemalp aynı bennnn
mavikalp11 yaş işte ben de öyle doğru düzgün evle de ilgilenemiyorum saldım çayıra anliycan
Kuzeysmommmmm su vermeyi deneyin siz bence
lyl0742 bana da aliskqnlik gibi geliyor
Rozamoms_ ya ruhen ben de bittim
Mefat 1 yaş daha kötüleşiyor işte