Minnakelifim Grip için burda kekik yağını duymuştum. Aldım suyun içine damlatip içtik. Corba yaptim onun içinde kattım ailecek içtik. Hemde uzun süredir. Bugun farkettim ki distirilasyon yönetimiyle elde edilmiş İÇİLEMEZ yaziyor du. Bi zararı olur mu ya
tuzludakota Minnakelifim bişey olur mu bilmiyorum ama inşallah olmaz. Keşke her duyduğumuzu yapmasak.
findiginannesi_ Minnakelifim Bu tür yağlar zaten böyle yapılıyor diye biliyorum.bi zararı olup olmaması konusunda da 114 arayabilirsiniz bence bilgi almak İçin
Minnakelifim alparslanyy findiginannesi_ tuzludakota psikolojik heralde midem ağrıyor. Yada etkiledi beni. Aktaran almıştım bide kadın öneriyor bugun gidip silip sayicam
Minnakelifim findiginannesi_ aradim çok ciddi sağlık sorunları olur özellikle çocuklarda akcigere kaçıyor ve ölümcül bile oluyor dedi. İnşallah bisey olmaz bi daha asla kullanmam
ilyestaa Minnakelifim öncelikle geçmiş olsun. Direk içmis olsaydın çok farklı senaryolar sayabilirdim ama suyla seyrelttiginiz için korkmayın ama birdaha yapmayın ciddi zararları olur ozellikle bebek icin
Minnakelifim ilyestaa çok teşekkür ederim yok bidaha içmem bugun aktara goturucem geri doktorun ses kaydını dinleti en gerekirse şikayet ederim
alonee Minnakelifim ciddi misiniz ? Biz grip olunca suya damlatıp içerdik bi sıkıntı olmadı. Asla yapmam bidaha ya
Minnakelifim alonee evet ciddiyim 144 u aradim doktor cok ciddi sağlık sorunları olur hatta ölüme kadar götürür dedi. İçmeyin