Kızım 14 aylık olmak üzere. Geceleri o kadar sık uyanıyor ki akşam 9da mama içerek uyuyor. 220 cc am gece sürekli uyanıyor dün tam olarak 6kere uyandı. Sabah 7den sonra 10 dk da bi gözünü açmadan ağladı. Gece alti temiz oluyor mama içip uyuyor. Bazen gazı oluyor ama her gece bu kadar etkileyeceğini sanmıyorum susadigini düşünerek şu veriyorum pipetli sulugu ile verince reddediyor asla içmiyor. Normal biberon ile verince içiyor. Biberon bağımlılığı sanırım. Bir de uyanınca öyle bi çığlık atıyor ki bi yerine bi şey olmuş gibi o çığlıklar uyanmak mamayi verince susuyor bi yeri ağrısa susmaz diye düşünüyorum . artık çok yoruldum uyku kalitemiz 0. Bu tarz bi durumda tecrübesi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim..