Oğlum şu an 7 ay 20 günlük yaklaşık 2 hafta önce dişleri gözükmeye başladı fakat 4 buçuk aylıkken kendisini elleri ayakları ve ağzını yaklaşık 1-2 sn sıkıp bırakmaya başlamıştı . aradan gecen zamanla bu alışkanlık haline geldi gibi , ben dişten dolayı olduğunu düşüyordum ama giderek bu sıkmalar artığı için endişelendiriyor , sizde de böyle oldu mu ya da olduysa ne zaman geçti .