Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 23 günlük oldu bende yaklaşık 5 gündür ek gıdaya geçtim ama kalasını çok az yapıyor bu gün hiç yapmadı dünden bu güne dün sabah muz ve cici bebe vermiştim kahvaltıda ama kakasını yapmadı ne yapmam gerekiyor nasıl geçer bu kabızlık çok vicdan azabı çekiyorum bebeğime karşı böyle olduğu için 😢