Kbetul Merhaba kızlar, ishal değilim fakat tuvalete gittiğimde idrar ya da büyük tuvaletimi yaparken sanki tüm iç organlarım sızlıyor gibi oluyor ve tuvaletimi yaparken çok zorlanıyorum sızlıyor alt kısmım nasıl geçer bu neden oluyor ?
Kereminannesiii Kbetul geçmiş olsun yeni doğum yapmışsınız bir süre devam ediyor. İdrarımı yaparken bile zorlanıyordum ilk günlerde bir sızlama oluyordu
Sukranaxu Kbetul bendede öyleydi zorlanıyordum sürekli kanlar falan geliyodu lavaboya gitmek istemiyodum bu hep böyle devam edicek endişesine kapılırken geçiverdi birden sizdede hemen geçer umarım
irva Kbetul Sorun yok canım çok normal geçecek bir süre daha idare et.Bende de oluyordu o ilk zamanlar.
annesininkuzusuu1 Kbetul Kbetul klozetin kapağına havlu geçirip yaslanıyodum 1 ay böyle sürdü deneyin öne fazla eğilmeyin ıkınmayın hepsi geçiyo 15 günden sonra
Arasinannesiyim Kbetul daha gecmesi icin 7 gun erken bur süreç bende sezeryanim hemde zorlu bir sezeryan oldum buna ragmen 20 günde ancak toparladim tuvalet olayını 😊
Bicirik59 Kbetul sıvı bol tüket katı şeylerden Bi süre uzak dur rahatla kabız olursan daha fena olur çünkü
circirbocegi Kbetul o zaman hiç korkma sabret gecıcek biraz yaslanır pozisyonda otur klozete daha rahat edersin
cbkckbr Kbetul uzun bi süre psikolojik olarak rahat giremedim bende sanki karnım açılıvericek iç organlarım düşecek gibi hissediyordum 😂😂