Arkadaşlar ben 16 haftalık hamileyim hamilelegimjn başlarındaki oluyordu bir türlü doktora söyleyemedim unuttum yani. Hapşırırken sağ kasığıma bir bıçak saplanır gibi oluyor. Ama hemen 20 sn sonra geçiyor anlık bu neden olur? Sizde varmi böyle birsey 2 hamilelik geçirdim 2sinde de böyle birsey yaşamadım.