Gizem91 Merhabalar 🌸 meme ve uyku bağını nasıl kesebilirim? Emerek uyuduğu için çok sık uyanıyor. Emme yerine alternatif uyutma yöntemi ne koyabilirim
Mefat Gizem91 emzikle ayirsaniz memeden ben öyle yapıyordum kziima emmesi bittiğinde uyumaya başliyorlar o sırada hemen emzik veriyorum yatağına koyuyorum
Tweetyy Gizem91 benimkide eksikle uyuyordu 9 aylıkken kendi bıraktı şimdi memeyle uyuyor 13 aylık. Çok geç kaldık bence 😂
Gizem91 Tweetyy hoş emziğe alisinca ondan ayırmak da ayri bir sıkıntı 😁 ben şey istiyorum memeyle uyku bağı kesilsin yanyana uzanalim ben onun başını oksiyim hikaye okuyim öyle uyusun bu imkansız mi şuan 🙄
Ozlem6040 Hic bir yolunu bulamadık 18 aylık ikizlerimi pazartesi günü memeden kestim 🙄 mecbur kaldım gece çok uyanıyorlardi. Bir parça rahat uyuyrolar şükür. Ama uyurken hala destek alıyoruz biberon içip kucağımda sallıyorum 😂
Ozlem6040 Kuzeysmommmmm ilk gün ağladılar. Uyumakta zorlandık gece 1.30 da yorgun düşüp uyudular. Kucağımizda avuttuk. Dikkatlerini başka yöne çektik su teklif ettik. Yavaş yavaş unuttuk. Arada hala aç diye geliyorlar 😂
Tweetyy Gizem91 valla emzik kullanırken öyle uyuyoduk 😂 emzik bitti yanında yatiyorum memeyi emzik yapiyor 🙈 bilmiyorum keşke bende yaoabilsem