nilmur0 ben öyle sanıyordum ama birkaç ay sonunda bebeğim kilo almayomca şunu farketfim tazyik demek memelerin çok ssüt dolu demek değil kanalların çok açık demek (bence) çünkü tazyikliyken de kısa süre sonra sıktığımda sütün doğru düzgü. Gelmediğini bilirim çoxuk da emip emip kilo alamayınc öle düşündüm