deniz_s Antalyadan bu sene geldik Diyarbakıra genel olarak güzel ve imkanları olan bi şehir birden çok özel hastanesi , avmsi vs var evler büyük çeşitli güzel bize lojman çıkmadı ama eşim lojmanların eski olduğunu söyledi kendimde adliyede zabıt katibiyim ama bebeğimiz olduğu için iki yıl ücretsiz izne ayrıldım , gezilacek yerler var en büyük artısı yemekler gerçekten hergün yeni bişey deniyebilirsiniz geldiğimizden beri yiyoruz açıkçası 😂 Onun dışında biz Antalyadan geldiğimiz için şehir bana soğuk geliyor soğuk derken yani bi su yok deniz yok ağaçlık yok alışmışız Konyaaltına sahile inmeye bu bizi biraz zorluyor insanlar çok sıcakkanlı bi yere girdiğinizde yemeye veya alışverişe olsun bilmiyorum bana çok sıcakkanlı geldiler Antalyada böyle değildi . Yazları aşırı sıcak baygınlık geçirecek kadar olabilirsiniz Antalyadan gelmeme rağmen Antalyanın nemine havasına kurban olayım dedim kışın da öyle zorlayan dondran bi havası olmadı henüz bu saatten sonra olursa bilmiyorum genel olarak böyle bir şehir