Sarecimm merhabalar bnm bebeğim de kolik 25 günlükken başladı bu ağlamalar iki buçuk aylık olduk çok şükür. Akşam saat 8 de başlayıp saat gece 12 ye kadar ağlamaları var meneyi aynı anlattığın gibi itiyor kafasını geriye atıyor doktorumuz kolik dedi ve tavsiye ettiği tek şey çok faydası oldu her ağlaması başladığında komple kıyafetlerınj çıkartıp masaj yapıyorum çok rahatlıyor o gece çok güzel uyuyor. Tüm gaz damlalarını kullandım kendim rezeneli kimyon çayı içtim hiç bir şeyin faydası olmadı sadece masajla, dışarıda bebek arabasında uyutmayı faydası oldu. Masajı bir deneyin çok rahatlıyor