DKA55 Merhaba kızlar, benim kızım 23 aylık şuan ve iki elinide kullanıyor, fakat daha çok sol elini kullanıyor, bu bir sorun değil benim için. Fakat size sormak istedim sizin bebeğiniz ne zaman belli oldu solak olduğu?
yasacmalamalo DKA55 vlla bnmkide öyle genelde sola yapıyor ama saygı da kullnıo 18 aylık olck sanmıom sorun olcgını
Ist2121 DKA55 belli bir yasa kadar her iki elinide aktif kullanmasi gerekiyor ama hangi aya kadar hatirlamiyorum mutlaka doktorunuza sorun derim cunku Benim oglumda vardi bu yogun bakim sonrasi olusmustu. Norolojiye falan gittik belli tetkikler yapildi bir sorun cikmadi sukur duzeldi ztn. yasacmalamalo
Nusi DKA55 bende ilk 15 günlükken anlamıştım solak olacagını 😃 eline fizyolojik serum vermiştim el kasları için. İkisini de tutmustu ama ilk sağdan bıraktı ve soldan sımsıkı tutuyordu. Her defasında aynısını yaptım dedım ki sen solak olacaksın 😂 Su an 17 aylık tabiki iki elini de kullanıyor her seyde ama uzattıgım seyı ılk solla alır catal kasıgı solla kullanır. Analar bılır😌 dedesine cekmiş oğluşum solak olacak kesınlıkle😍
yasacmalamalo Ist2121 ikisini.de altf kullnıo şükür ama mesela bzen oyuncgını sol eliyle getrıo cgunluk sagla da gtrıo