Yeliz21 biz 3 aylıkken enfeksiyon sebebiyle bi kaç kere kullandık malesef ama doktora bi götürün ilerlediyse yatırırlar bebekler zor atlatıyormuş çünkü geçen ay hava kullandık öksürüyordu 7 aylıktı ertesi güne devam ederse hemen gelin yatış demişti doktorumuz