Alminam2311 Mamaya yeni başladım ama öyle sık değil sadece gece 1kere veriyorum mama kullanmadan önce bebeğim 5 günde 1 kakasını yapardı.yeni başladığım günden bu yana hergun 2-3 kere yapmaya başladı normal bir durum mu?
edabolukbasi Alminam2311 anne sütü alan bebekler daha geç kaka yapıyorlar anne sütü sindirimi biraz daha geç oluyormuş sanırım
guno Hangi mama? Hipp combiotic ise probiyotik vs içerdiği için kaka yapmasına fayda sağlamış olabilir. Ama o kadar etki eder mi bilemedim.
Alminam2311 guno hero baby 1 numara kullanıyorum fiyatı diğerlerine göre çok uygun bebegimde sevdi kaka yapması iyi bişey mi bunu merak ediyorum
guno Alminam2311 bence iyi bişey veya kötü bir şey değil. Normal bir şey. Demek ki sindirip çıkarıyor diye düşünmek lazım.