Masall_moms01 merhaba , 3.5- 4 ayda 13 kilo verdim aralıklıyla. 12.00 de başlıyordu yemem. Sabah saat 10.00 da zencefil ve tarçınlı çay var , 12.00de hafif kahvaltı , 14.00 da 1 porsiyon meyve ve 1 bardak kefir , 16.00 da 1 porsiyon meyve ve 1 bardak ayran , 18.00-19.00 da salata , 1 kepçe çorba , 5 yk sebze yemeği , et yemeği , bakliyattan biri . 2 ince dilim çavdar. 20.00 da sirkeli su . Tabi içecekler serbest ( şekersizler dememe gerek yok sanırım 😊)