NehirPerisi Kızlar bebeğim 11 aylık göz damarlarında tıkanıklık varmış çok fazla çapaklanma olmuyor fakat açılması gerek diyor doktor masaja izin vermiyor hiçbir şekilde. Tavsiye ettiğiniz bir doktor var mı maya göz hariç
efelinamoms NehirPerisi merhabalar bugun doktorumuzun onerisi ile ipek altıaylık özere getirecegiz oglumu aynı sikayet bizdede var ve ayrica baska rahatsizliklarda arastirdigim kadariyla profosyonel bilgiye sahip
guno Selahattin Semih aydoğan var Keçiören medicalparkta. Eşimin ailesi senelerdir ona gidiyor kontrollere. Ben de cumartesi 6 aylık göz kontrolü için götürdüm. Memnun kaldım. İyi bir doktor. muayene ücreti 715 tl. Tss yoksa pahalı biraz.
NehirPerisi efelinamoms çok teşekkür ederim. O kadar can sıkıcı bir konu ki. Her gören ağladın mi sen diyip duruyor. Masaj yaptırmıyor, benim vicdanım yerlerde bişey yapamıyorum diye. Sonucu bana da bildirir misiniz rica etsem Q
Flowersed NehirPerisi merhaba ne durumdasınız doktor bulabildiniz mi sizinle aynı durumdayız bebeğim 9 aylık Ankaradayız