Oğlum 10 aylik 5.ayindan sonra uyanmamaya basladi ama ben kalkip 1 biberon veriyordum doktorumuz uykusunu bölme deyince kesmiştim oda yine ayni sekilde uyanmiyordu ama 9. Ayindan sonra gece uykularimiz bozulunca vermeye basladim yine ayni sekilde istemiyordu. Şuan yatmadan 180 cc veriyorum sadece