Keremasaf ben öğretmenim. Sınıfımda öyle bir çocuk vardı ki hiç boyle susmadan konuşan çocuk görmedim. Abartılı şekilde hic susmuyor.ama.kendine engel olamıyordu. Annesi 4 yasinda konuştuğunu söyledi diyeceğim su ki canını sıkma hic. Çocukta sıkıntı yoktu zihinsel olarak bu arada okul birincisiydi. Sıkıntı var diye de düşünme. Zaten doktor demiş size bunu.