MehmetAras Oğlum 3 yaşında ağustosta 4 olack doğdğu günden beri uykuları hep kötü ne yaptysa olmadı benim gibi olan var mı resmen nefret ediyor çocuk uykudan çok yıprandım psikolojim bozuldu 😔
Hshsjshs MehmetAras aksam erken yatirmayi denedinizmi buyumus artik uyumasi lazim aslinda 9.30 10 gibi yatirmayi deneyin
MehmetAras Hshsjshs gündüz uykusu yapıyor hala ve çoğunlukla 3 iten sonra yapıyor böylece gece de geç yatıyor aöa bazen hiç gündüz uykusu yapmasa da uyumuyor uykuyu sevmiyor bildiğin