4.5 aylık oğlum var. Ona uyku rutini oluşturmaya calisiyorum. Akşam 8:30 gibi uyuyor ve 12 ye kadar uyanmiyor. Fakat 12 den sonra her saat başı uyanıp deli gibi ağlıyor. Bu durumla karşılaşan oldu mu ? Sizce uyku gerilemesi mi oluyor? Ne kadar sürer bu durum?