Saat sabah 5.30 hala uyumadı. Sürekli huysuz bebek arabasında durmaz oto koltuğunda durmaz ana kucağında durmaz sokakta durmaz evde durmaz anca uyursa memede uyur oda en fazla yarım saat. Gündüz uykusu zaten yoktu artık geceleride uyku yok. Vallahi kafayı yicem. Gazı vardır dediler geçecek dediler 3 aylık oldu hiç bişeyin geçtiği yok hatta azalma bile yok. Ne süt alerjisi çıktı ne başka bişey çıktı her türlü ihityacını gideriyorum karnı tok altı temizde olsa genede hep huysuz bıktım artık. Bide herkesin niye ağlıyo? Neden ağlıyo? Demesi yok mu🤦🏻♀️🔪🔪 ne biliyim neden ağlıyo al kendin sor diyesim geliyo. İnsan içine çıkasım gelmiyo. Aç mı diyolar yok değil hatta gelişimi önden gidiyo diyorum anne sütü alıyo ya hemen aç mı diyolar anne sütü her zaman yetersiz geliyo insanların gözüne, mama alıyo olsa aç mı demezler niye mama veriyosun derler. gazı vardır diyolar artık sadece suyla beslenicem gaz olmasın diye napcağımı şaşırdım. Bu saatte ne yazdığımıda bilmiyorum ama çok yoruldum vallahi billahi ya bide tek başımayım artık kolumda bacağımda dermanım kalmadı bacımlar