Bebeğim 7 buçuk aylık. Hala dönemiyor oturamıyor. Desteksiz oturamıyor. Ek gıda veriyorum. Dik oturamadığı için yedirmek de zor oluyor sağa sola öne devamlı yaylanıp duruyor. İlk kızım 6.ayında rahat oturmaya başlamıştı. Destek olmadan dik duramıyor. Kişisel farklılık mı yoksa bir sorun mu var bilemedim. Çocuğu böyle geç oturan var mı