saat 12 de cocuk acilinden getirdim hic birşey bulamadılar hastalıga dahil ama ateşi bir türlü düşmüyor ateş düşürücü sadece parol verdi ve gönderdi ılık duş aldırdım ılık bezle siliyorum şuan zıbınla duruyor ama yine de fayda etmiyor 38 e kadar cıkıyor ateşi napmalıyım 😔😔