Btlcngl Kızlar bebekleriniz kaç aylıkken yürüdü benimki 1 yaşında hala emekliyor 😂 biberonunu kendi tutup içmiyor mamasını ve bilinçli bit şekilde anne veya baba demiyor sizce bunlar sıkıntı mı
Ezmag Btlcngl benim kizimda 1 yasinda bizimkide emekliyor ben tutarsam pitr pitr gdyr ama kendi halinde birakamiyorum dusuyor aynu biberonu benimkide tutmuyor bilmiyorum cam oldugu icinmi acaba dye dusunuyordum bende ama anne dede gel birsey istedhi zaman hadi ve bazi kelimeleri cikarmaya calisiyor
gocebebirbayan Btlcngl kızım 11 aylıkken yürüdü , ilk emeklemesini 15 aylıkken yaptı 😂 yürüdükten sonra emekleyenlerden benim ki. 17 aylıkken baba demeye başladı bilinçli olarak, yine aynı dönemde anne de demeye başladı. Biberonunu 6 ay dan sonra kendine tutturdum
Berilsmom13 Btlcngl yaşını geçti dört gün sonra yürümeye başladı şuan 14 aylık sürekli anne diyor babasına bile anne diye gidiyor günde milyon defa anne diyor :) mama meme dede abi abla annane akka (ayakkabı) aç al avfe(eltimin adı) bunları söyleyebiliyor bilinçli olarak. Tabiki her çocuğun gelişimi kendine özel neden sıkıntı olsun kendi kendine yemek yemek istiyor mesela şu aralar yemeklerini döke saça kendi yiyor biberonu 6 aylıkken vermiştim o zamandan beri kendi içer