Benim esimin zeytinligi var yağları da kendileri yapıyorlar. Biz onu kullanıyoruz evlendiğimde beri 1 bucuk senede belki 2 tane ayçiçek yağ kullanmisimdir hep zeytinyağ kullanırız ama tat konusuna gelince kişiden kişiye değişir kimine tadı güzel gelir kimine gelmez. Ama dediğim gibi 100 de 100 orijinal zeytinlere bile ilaç vermiyorlar kendimiz yediğimiz için