nilAden o zamanlar benimki karışım kahvaltı çok seviyordu. Hipp in 5 tahilli kasık maması var onu hazirlayip icine yumurta sarısı, ceviz, labne peyniri, pekmez koyuyorum bayılarak yiyordu🤩 onun dışında kuymak bayıla bayıla yiyordu sık sık yapıyordum. Omlet seviyordu omlet pisiriyordum bazen. Ilerleyen zamanlarda pankek falan da yapıp vermistim