Hale3400 Bence en net şekilde anlatmalısınız. Baban bizi ülkemizi yolda gördüğün insanları çocukları koruyor. Bir süre daha koruması gerekiyor. İçine üzgünüm gibi kelimeler katmadan. Annem üzülüyor demek ki üzülecek bir durum ben de üzülmeliyim dememesi için. Ben olsaydım öyle yapardım sanırım. Buna karşı öfke göstermesi, duygusallaşması ağlaması normal duyguları bunları da yaşanmasına izin vermelisiniz diye düşünüyorum. Yine de başıma gelmediği için akıl vermek olmasın umarım böyle durumları çocuklarına açıklayan kişiler de yazar🙏🏻😊