Bebeğim 14 aylık sabah kahvaltıda Avakadoya bayılıyor mesela bu hafta hergün verdim acaba sık vermenin bir zararı var mı ? bir yerde okumuştum avakadoyu haftada 1.2 verin diye erken ergenliğe sokuyormuş sanırım korktum bir an bebeğim de çok seviyor ne yapayım öneriniz nedir Avakado olmadan kahvaltı yapmıyor sanki çocuk ilk Avakadoyu görüp yiyor tabi tanesi de olmuş 20 tl dün pazardan alınca şok geçirdim 16 tl alıyordum 🥶