Benim bebeğim 1 yaşında 5 aylıkken sanırım Kraft a9 aldık , kenar kısmı çok az dar yani, yatak pedi de çok rahat değil , bebeğim içindeyken rahat olmadı şahsen . Evet hafif , kabin boy silinir vs ama bence rahatlık çok önemli . Benim bebeğim bi tık uzun iri bir bebek . Kendi arabada kalmak istemiyor . Özellikle daha kendini tutamayan dik duramadıkları zamanda rahatlık önemli . Dışarıda uyuyakaldğında resmen sığmıyor arabaya yatak pozisyonunda ve bence rahat değil. Şimdi ki aklım olsa asla almazdım. Baston ama kenarı böyle bebeği koruyacak rahat ettirecek bir bebek arabası tercih edin bence . Gidin e bebekten vs mağazadan inceleyin görün dokunun . Bebeğiniz varsa şu an koyun bakın rahat eder mi her halde öyle karar verin. Joie kaliteli güzel duruyordu bir göz atın o markaya da