21 aylık oğlum oyun oynarken koltuktan düştü yanına Gittiğimde öylece uzanmıştı hiç fark etmedim kucağıma aldım ağlamasını bekliyorum yüzüne bakınca başımdan aşşağı kaynar sular döküldü gözleri açık kalmış dişleri kitlenmişti ne yapacağımı bilemedim öylesine çaresiz kaldığımı hiç hatırlamıyorum elimi ağzına sokmaya çalıştım parmağım yaralandı ama asla açamadım o şokla kapının önüne çöküp oğlum ölüyor diye bağırmaya başladım Allah kimseyi öyle çaresiz bırakmasın çok şükür kendiliğinden çıktı ve bi anda ağlamaya başladı hemen hastaneye götürdük beyninde hasar kaldı mı diye tomografisi çekildi çok şükür böylece atlattık ama ömrümden 10 yıl gitti 3 gündür içimde ne fırtınalar kopuyor her an başına bi iş gelecek gibi hissediyorum ..
Demem o ki herkesin ilk yardım eğitimi alması gerekiyor özellikle biz annelerin ben çok hazırlıksız yakalandım ve artık öldü herşey bitti dedim bunu yazmamın sebebi ne olur sizinde başınıza gelmeden ilk yardım eğitimi alın alacak durumunuz yoksa da YouTube den videoları izleyin bilinçlenin 🙏