Merhaba iyi akşamlar bugün kızımın doğum günüydü 2 tane aynı hediyeden geldi aynı şehir aynı mağazadan 1 saat arayla alındı. Kutusunu hiç açmadık geldiği gibi poşetinde duruyor ebebek mağazasını aradım değişim yada iade sormak için oyuncaklarda değişim iade yok dediler başına bu tür bir olay gelip değişim iade yapan varmı acaba