Ciger
Ben bi süredir makyaj malzemesi alıyorum sürekli 😃 2 yaşında oğlum var, 2 yıldır makyaj yaptığım gün sayısı bellidir. Belime kadar olan saçımı da köprücük kemiğine kadar kestirdim sinirden stresten. Şimdi yavaştan ışık göründü gibi, oğlum büyüdükçe her şey düzeliyor, seneye belki eşimle bir güncük olsun birlikte 1 saatlik dışarı çıkarız da giyinir süslenir makyaj yaparım hayaliyle yaşıyorum 😃😃 Bir de makyaj malzemeleri aşırı derecede pahalanıyor ya, bir allık almıştım 75 liraya, daha 1 yıl olmadı aynı allık 350 lira civarı. O yüzden bir makyaj malzemesi mi alacam, ne de olsa 2 ay sonra alacak gücüm olmayacak bunu deyip alıyorum hemen indirimdeyse 😃