Aslhn-06 Selam kızlar, yakın arkadaşım tüplerinin tıkalı olduğunu tüp bebek dışında hamile kalamayacağını öğrendi çok üzgün… tüpleri açtırıp tüp bebek ile hamile kalan var mi ? Nasıl süreç işlediniz ? Arkadaşımın içini rahatlatmak istiyorum…
Mavis34 Aslhn-06 bir yakınımın doğuştan tek tüpü tikaliymis 6 yaşında bir çocuğu var ama ikinciye gebe kalamadı doktorda.hic ameliyat etmeden tüp bebek yapalım gereksiz olur ameliyat demişti ilk denemede tek tüple hamile kaldı doğumda yaptı. Tüp bebek için istanbuldaysaniz kendi doktorumu oneririm
siblss Aslhn-06 yeğenim,ablam ikiside evlendikten sonra ameliyat oldular ve 3-4 ay içinde hamile kaldılar
Gebeanne44 Tüp bebek yapacaksa tupleri actirmaya gerek yokki tüp bebegin tuplerle bir alakası yok embriyo direk rahme yerleştiriliyor orda ama tuplerinin ilaçla açılma şansı varsa actirsin o zaman normal yoldan gebe kalma şansı olur inşallah güzel haberler alir
Gebeanne44 Aslhn-06 ameliyatini tam olarak bilmiyorum ama benim sol tupum ilaçla açılmıştı ameliyata gerek kalmamıştı ama tabi hamile kalabildimmi hayır tüp bebek yaptik tuttu çok şükür şuan 2 aylik kucağımda
minderbob Gebeanne44 hamile kalmadım derken hiç beta yükselmesi olmadı mı yoksa beta yükseldi bebek boş gebelik tarzı şeyler mi yaşadınız? Ben de beta yükseliyor ama boş gebelik oluyor bebek oluşmuyor. Acaba tüplerin kapalı olmasından dolayı olabilir mi
Gebeanne44 minderbob normal yolla kalmadım demek istedim tüp bebekle oldu Sizin sorunun tuplerler alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü tüplerin görevi spermi yumurtaya ulaştırmak bir nevi yol gibi sizinki genetik olabilir tabi bu tahmini neticede doktor değiliz