Bence en az 4yas olmalı büyük olan en azından kendini azda olsa ifade edebilmeli tuvalet eğitimi filan tamamlanmali en azından kendi çorabını bile kendisi giyse o kadar iyi oluyor ki azda olsa küçüğe sıra geliyor çoğu şeyde 🥰21ay var kızlarımın arasında şu an biri 34aylik diğeri 13aylik her geçen gün aşırı zorlanıyorum her ikisinin uyku düzeni yemek düzeni oyun düzeni ayrı ayrı ikisine yetebilmeye çalışmak çok yorucu bir anne için