Mnarb boşuna girmeyin. Çünkü çok normal. Ben 7. Ayda oldum. Sizin gibi ilk dogumumda neden ben adet olmuyorum diye kafama takmıştım. 7. Ayda hayıt tohumu çayını yaptım. ,2 gün üst üste içtim. 2. Gün adet oldum. Kadın hastalıklarına çok iyi gelen bi bitkidir zaten. Ama adet olduktan sonra eskisi gibi gelmedi sütüm. En azından bende öyle oldu. Keşke kendi kendime olmasini bekleseydim dedim :)